Rychlé vyřízení reklamací a vrácení zboží

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Je poškozené? Nebo jej chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.

Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku, až  do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak u nás zboží snadno a rychle vyměníte či vrátíte.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.

Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa v siťi Zásilkovna nebo České Pošty s.p. V případě, že zboží nebude řádně zabaleno bude Vám reklamace zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět na uvedený účet do 10 pracovních dnů nebo požadovaný nový produkt. V případě plateb online je potřeba spolu s reklamací nebo požadovaném vrácení zboží, vypsat i účet, kam máme dané peníze zaslat.